Офіційний веб-сайт
Управління культури Житомирської ОДА

2018-11-08
Перелік робіт, які подані на здобуття Житомирської обласної краєзнавчої премії 2018 року

2018-10-23
Розпочато проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади", головного спеціаліста Бондарчук Алли Іванівни

2018-10-19
Розпочато проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади", головного спеціаліста Іщук Олени Сергіївни

2018-10-12
Оголошується конкурс на заміщення посади генерального директора КП “Житомирська обласна філармонія імені Святослава Ріхтера” Житомирської обласної ради

2018-10-05
Запрошуємо до участі у Фотоконкурсі-фотовиставці "Рідний край - моє Полісся"

2018-10-05
Житомир готується приймати Міжнародну хореографічну асамблею імені Н.Скорульської

2018-10-05
Розпочато проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади", головного спеціаліста Волинець Руслани Петрівни

2018-10-03
ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ЗДОБУТТЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ КРАЄЗНАВЧОЇ ПРЕМІЇ

2018-09-18
Розпочато проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади", головного спеціаліста Щастної Ганни Владиславівни


Всі новини 


Що нового на сайті? Анонси заходів Доступ до публічної інформації Накази основної діяльності ІНФОРМАЦІЯ Нормативна база













Інші інтернет-ресурси:




Урядовий портал
Урядова гаряча лінія
Міністерство культури України
Державна Податкова Адміністрація
Для громадян з порушенням слуху
Банер

Новини
 

 2014-01-27

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян

Протягом 2013 року до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі надійшло 13 063 звернення громадян.

Безпосередньо до Нацдержслужби України від громадян надійшло 1121 індивідуальне та колективне письмове звернення. Кількість звернень громадян порівняно з 2012 роком збільшилась на 3,8 % – у минулому році було 1080 звернень.

Найбільше звернень – 211 надійшло з м. Києва, що складає 18,8 % від їх загальної кількості, з Київської – 188 (16,8 %), Одеської – 77 (6,9 %), Львівської – 61 (5,4 %), Донецької – 59 (5,3 %), Дніпропетровської – 44 (3,9 %), Полтавської – 41 (3,7 %), Запорізької – 39 (3,5 %) та Вінницької – 37 (3,3 %) областей. Найменше – з Волинської – 7 (0,6 %), Івано-Франківської – 9 (0,8 %), Хмельницької та Кіровоградської – 13 (1,6 %).

Основна частина звернень надходить від державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та пенсіонерів з числа державних службовців. Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, а саме: інвалідів, ветеранів війни та праці, hoteles.ru | dap.su | gorod-nsk.ruучасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки, надійшло 47 звернень (4,2 % від загальної кількості).

Основні питання, порушені у зверненнях цих категорій громадян, стосуються обчислення стажу державної служби, необхідного для призначення пенсії державного службовця, поліпшення матеріального та соціально-побутового забезпечення державних службовців, а також питання проходження державної служби.

Протягом 2013 року на особистий прийом звернулося 75 громадян. У 2012 році було 76 відповідних звернень.

У 2013 році забезпечено проведення 50 прямих телефонних ліній «Державна служба». Під час роботи прямих телефонних ліній розглянуто 284 запитання від 254 громадян (у 2012 році – 50 прямих телефонних ліній, 572 запитання від 466 громадян).

Управліннями державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі за 2013 рік розглянуто 2146 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 1928 громадян (у 2012 році – розглянуто 2737 письмових звернень громадян та прийнято на особистому та виїзних прийомах 3480 громадян).

Також територіальними органами Головдержслужби за затвердженими графіками проводяться прямі телефонні лінії «Державна служба» та «Суспільство проти корупції». Так, у звітному періоді було проведено 1899 прямих телефонних ліній, на які звернулося 7572 громадян (у 2012 році – звернулося 7936 громадян).

Аналіз звернень свідчить, що найбільше письмових звернень надійшло до управлінь державної служби Головдержслужби України в АР Крим та
м. Севастополі – 214, Харківській – 138, м. Києві та Київській області – 124, Донецькій – 129, Одеській – 121, Дніпропетровській – 113, Черкаській – 106, Луганській та Миколаївській – 105 областях. Найменше таких звернень надійшло до управлінь у Рівненській – 40, Івано-Франківській – 46, Закарпатській – 49,Чернігівській, Кіровоградській та Житомирській – 50, Хмельницькій – 55 областях.

Нацдержслужба України продовжує вживати заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, у разі необхідності, поновлення порушених конституційних прав.

Так, у 2013 році згідно з Планом заходів, спрямованих на покращення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення гарантування реалізації конституційного права на звернення громадян до Нацдержслужби України та управлінь державної служби Головного управління державної служби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, оновлено класифікатор звернень громадян в системі електронного документообігу «Мегаполіс. Документообіг», удосконалено роботу щодо обліку і контролю за вирішенням усних та письмових звернень громадян за результатами особистого прийому громадян керівництвом Нацдержслужби України, питання стану організації роботи зі зверненнями громадян включено до планів перевірок у територіальних органах.

Нацдержслужба України забезпечує необхідні заходи щодо реалізації конституційного права громадян на звернення, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян» на засадах об’єктивності, всебічності та вчасності їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства України.

Матеріал прес-служби Нацдержслужби України


  Запитання надсилайте за адресою: ukt_zt@ukr.net  
  ©2006 Управління культури та туризму Житомирської ОДА
©10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 тел/факс: 8 (0412) 47-22-00